Re: [MOEDE] Mødeforslag (Was: Resume af i aften :-)

Jesper Krogh skrev:

> D. 12 Oktober er i efterårsferien, der kan jeg ikke.. så
> hvis jeg skal være med så må det blive d. 21 Oktober.

Så har jeg sat det i kalenderen den 21. oktober.

Vil du være mødeansvarlig?  Eller skal vi prøve at afsætte
ansvaret til en anden?  Jeg kan godt, men jeg er ikke sikker
på at jeg er i København den dag, så det der skal gøres på
stedet kan jeg ikke hjælpe med, men udsending af annoncering
og den slags kan jeg godt klare.

Jacob
--
»Fylt okse ruller« -- Restaurantmeny