Re: [MOEDE] Mødeforslag (Was: Resume af i aften :-)

Jacob Sparre Andersen wrote:
Jesper Krogh skrev:

Jesper Krogh skrev:

Debian GNU/Linux install, tips og tricks.

D. 12 Oktober er i efterårsferien, der kan jeg ikke.. så
hvis jeg skal være med så må det blive d. 21 Oktober.

Så har jeg sat det i kalenderen den 21. oktober.

Protest! Forleden dag dag skulle jeg holde VMware-foredrag den dag.

Jeg er ligeglad, men jeg vil vide i god tid hvis det skal flyttes.

/kristian