Re: [MOEDE] Mødeforslag

Kristian Vilmann skrev:

> Protest!
> Forleden dag dag skulle jeg holde VMware-foredrag den dag.

Det er altså nødvendigt at I punker www_admin for at få
tingene i kalenderen. - Det er ikke altid at vi husker at
følge med her.

> Jeg er ligeglad, men jeg vil vide i god tid hvis det skal
> flyttes.

Jeg flytter bare debian-mødet til en senere dato (9.
november) og sætter dig på med VMware den 21. oktober.

Jesper: Jeg håber den 9. november passer dig.

Jacob
--
»Ungdommen af i dag er ikke hvad den har været
 - det har den da aldrig været«