Re: [MOEDE] Mødeforslag: "Hvorfor gør vi det?"

Jesper Krogh opened its mouth and moved its tongue and so spake to me
and said, On 17-09-2004 08:24:
<zap>
>Og hvad er egentligt grunden til at vi syntes det er sjovt at holde
>møder om noget så "ligegyldigt" som et operativsystem?

Jeg synes det er sjovt at der er så mange
Linux(/Unix/BSD/OpenSource/Mac/...) brugergrupper rundt omkring, men jeg
har indtil nu aldrig hørt noget om Windows eller Microsoft
brugergrupper... lille hurtig indskydelse jeg fik...

>Hvis dette skal blive til noget, så skal vi have 2-3 talere der har lyst
>til at byde ind og tale lidt tid.. måske 20-30 minutter om deres syn på
>Linux.
<zap>

Var der ikke også en der havde denne her ide (eller en der lignede den
meget) for ikke så lang tid siden? (Et par måneder?) Hvad skete der med
den? Blev den helt aflyst eller blev mødet faktisk holdt... ?

- Freso