Re: [MOEDE] Mødeforslag: "Hvorfor gør vi det?"

Frederik 'Freso' S. Olesen skrev:

> Jeg synes det er sjovt at der er så mange
> Linux(/Unix/BSD/OpenSource/Mac/...) brugergrupper rundt
> omkring, men jeg har indtil nu aldrig hørt noget om
> Windows eller Microsoft brugergrupper... lille hurtig
> indskydelse jeg fik...

Apple falder lidt uden for, men for de andres vedkommende
handler det nok om at det er systemer der lever eller har
levet uden (eller med meget begrænset) kommerciel opbakning.
Og så er det brugergrupperne der fungerer som
markedsføringsafdeling og som hotline for systemerne.

> Var der ikke også en der havde denne her ide (eller en der
> lignede den meget) for ikke så lang tid siden? (Et par
> måneder?) Hvad skete der med den? Blev den helt aflyst
> eller blev mødet faktisk holdt... ?

Peter Makholm luftede også muligheden, men der var ikke
nogen der meldte sig frivilligt som mødeansvarlig.

Jacob
--
»Mon ikke der også bor et par engle i Gudhjem?«