Re: [MOEDE] Mødeforslag: "Hvorfor gør vi det?"

On Sun, Sep 19, 2004 at 19:00:14 +0200, Frederik 'Freso' S. Olesen wrote:
> Jesper Krogh opened its mouth and moved its tongue and so spake to me
> and said, On 17-09-2004 08:24:
> <zap>
>
> Jeg synes det er sjovt at der er så mange
> Linux(/Unix/BSD/OpenSource/Mac/...) brugergrupper rundt omkring, men jeg
> har indtil nu aldrig hørt noget om Windows eller Microsoft
> brugergrupper... lille hurtig indskydelse jeg fik...

Jeg syntes at have læst for nylig at der er  oprettet en
Sjælland Windows User Group ....  (kan dog ikke finde den på google)
Windows User Groups findes dog rundt omkring, og MUG
(Microsoft User Groups) findes/fandtes, bla. kunne man tilmelde
sig når man registrerede sin Windows95... (tilbage i ca. 1995
har ikke fuldt med om Microsft stadig er aktiv med MUG).

--
mvh Frank Damgaard  |