Re: [MOEDE] Mødeforslag

Jesper Krogh <sslug@sslug> writes:

> Så vidt jeg kan se så er det i Symbion.
>
> Det er Ok, normalt plejer vi bare ikke at holde install/install-lignende
> "fester" i Symbion. Men der er måske så meget styr på nettet at det ikke
> udgør et problem mere?

Der er vist så meget styr på det, at vi bare selv skal sørge for switche
(el. hubs hvis det er hvad vi kan skaffe) så vi ikke er begrænset af
antallet af stik i væggen. (Så har jeg ikke indregnet det trådløse
netværk, men som jeg husker forholdene i Symbion er der så få netstik i
væggen at vi ikke kan satse på at dem der ikke kan få et, kan klare sig
trådløst).

Der er et par stikdåser, men om det betyder at der er nok stik er jeg
lidt usikker på. Kan vi ikke få nogle af de gamle der har arrangeret
install-fester i Symbion på banen?

> Det vil være "dræbende" for at arbejde med debian at man ikke har et
> ordentligt apt-mirror at køre op mod.

Ja.

.Henrik

--
"Jeg kan godt se at med Gentoo som alternativet, så kan Windows ikke
være så slemt."					-- Jacob Sparre Andersen