Møde om SSH - har I lyst?

Hejsa,

Jeg er blevet tilbudt et foredrag om SSH afholdt af Mikael Knudsen fra NJLUG.
Han har "turneret" lidt med dette foredrag - bl.a. har NJLUG haft fornøjelsen og AAUUG har fornøjelsen i oktober.
En kort beskrivelse om foredraget (lånt fra aauug.dk):
" Michael siger selv om foredraget:

Jeg vil forsøge at fortælle om en række forskellige emner, der alle har med SSH at gøre:

    * Motivation og introduktion til SSH
    * Tunneler og forwarding
    * Nøgler og agenter
    * authpf authenticating gateway shell
    * SSH client session multiplexing (en ny feature i OpenSSH 3.9)
    * Diverse småting, nyttige idiomer etc.

Jeg har ikke tænkt mig at bruge tid på at fortælle om, hvordan man installerer softwaren, ligesom jeg heller ikke vil komme ind på eksempelvis matematikken i RSA-kryptosystemet.

Min motivation er, at jeg har set mange anvende SSH uden reelt at forstå mulighederne og ofte også anvende det forkert. Samtidig vil jeg gerne fortælle om nogle ting, som relativt få kender til eller konkret forstår, hvordan fungerer.

Jeg antager, at eventuelle tilhørere har et kendskab til SSH på et basalt anvendelsesniveau, men der vil dog være en kort introduktion til selve SSH og motivationen bag at bruge det fremfor eksempelvis telnet og r-protokollerne. "

Jeg har kun hørt begejstring om dette og Mikael vil gerne komme d. 18/11 og holde dette.

Har det interesse?

Hilsen Gitte