Re: [MOEDE] Mødeforslag

On Tue, Sep 21, 2004 at 01:11:38PM +0200, Kristian Vilmann wrote:

> Ja. 10 x 10 = 100 :)
>
> Men hvis du installerer 4 klienter fra en normal bærbar med apt-spejl
> når du aldrig op på 100 Mbit. Den bærbare kan slet ikke følge med.

Hvorfor ikke det? Jeg har da som regel ca 90 Mbit/s ved filoverførsler
på mit lokalnet mellem min bærbare og min stationære. Og min bærbare er
den hurtigste! 90 Mbit er langt mere end 2 Mbit....

> Symbions faste net virker fint. Jeg har installeret masser af maskiner
> derfra. Hvis nogen ikke kan få det til at fundere må det stå for egen
> regning. Og hvis nogen oplever fejl på det, så sørg for at rapportere
> det til Hanne hos DKUUG, så der kan blive gjort noget ved fejlen. Den
> retter nok ikke sig selv.

Ja, det kan være at symbions faste net er stabilt, det er jo også dette
som DKUUGs faste net, og DKUUGs trådløse net bruger. Men du får altså
ikke meget mere end 2 Mbit/s ud af det.

> Jeg er ligeglad hvor det ender med at blive afholdt, men Symbions faste
> net virker som regel ganske fint, så jeg synes det er ufint at sige andet.

Jeg skrev ikke om Symbions faste net, men deres trådløse. Anyway, jeg tror at
man stadig skal betale for at få åbnet for Symbions faste net i M4 eller hvor
vi skal være - det er vist kun 300 kr, men alligevel noget der skal
tages vare på.

Hilsen
keld