Re: [MOEDE] Mødeforslag

On Tue, Sep 21, 2004 at 01:01:35PM +0000, Jesper Krogh wrote:

> Nu tabte i mig lige på halvvejen, da jeg intet kender til netværket i
> Symbion, men jeg sidder nu med en fornemmelse af at nettet generelt
> virker, men uanset om man er på Symbion's eller DKUUG's net så er det
> "kun" en 2mbit forbindelse?

Jeg mener Symbions netforbindelse udadtil er 10 Mbit/s, men der er en
begrænsning på så hver klient kun får 2 Mbit/s. Det er i hvert fald hvad
jeg har oplevet inden for de sidste par måneder. Tidligere kunne man få
10 Mbit/s igennem, og det var rimeligt OK. Jeg var skuffet over 2 Mbit/s.

Hilsen
Keld