Re: [MOEDE] Re: Kort eller langt foredrag om SQLite

On Wed, 22 Sep 2004 10:38:41 +0200, Arne Jørgensen wrote:

> Jeg har brugt både BerkeleyDB
> og SQLite på det sidste (uden dog at pille voldsomt ved det selv) i hhv.
> Subversion og Trac.

Trac ser yderst interessant ud. Bortset fra det:

Jeg er gået over til Subversion (svn+ssh adgangsformen), og prøvede i
første omgang Subversion 1.0's BDB "lagerformat". Det irriterede mig
imidlertid voldsomt, at jeg med BDB var nødt til at give read-only
brugere read-write permissions til BDB-repository'et (grundet BDB's
locking-system). Siden har jeg taget Subversion 1.1 (p.t. endnu ikke gået
'gold') og dens "fsfs" lagerformat til mig. Med fsfs behøver read-only
brugere ikke at få read-write permissions til repository'et.

FUT: teknik-listen.