Re: [MOEDE] Re: Kort eller langt foredrag om SQLite

I sslug.moede, skrev Troels Arvin:

>  Trac ser yderst interessant ud. Bortset fra det:
>
>  Jeg er gået over til Subversion (svn+ssh adgangsformen), og prøvede i
>  første omgang Subversion 1.0's BDB "lagerformat". Det irriterede mig
>  imidlertid voldsomt, at jeg med BDB var nødt til at give read-only
>  brugere read-write permissions til BDB-repository'et (grundet BDB's
>  locking-system). Siden har jeg taget Subversion 1.1 (p.t. endnu ikke gået
>  'gold') og dens "fsfs" lagerformat til mig. Med fsfs behøver read-only
>  brugere ikke at få read-write permissions til repository'et.

Nu er jeg selv CVS bruger.. og det kommer sig jo af at det er også det
de fleste projekter benytter sig af. Dog ville jeg da meget gerne høre
om det hvis der var en der havde lyst til at fortælle om Subversion
(gerne en der har benyttet dem begge).

Jesper

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug