Subversion

On Wed, 22 Sep 2004 09:54:19 +0000, Jesper Krogh wrote (subj. "Re: [MOEDE]
Re: Kort eller langt foredrag om SQLite"):

> Nu er jeg selv CVS bruger.. og det kommer sig jo af at det er også det de
> fleste projekter benytter sig af.

Det er klart, at man stadig har brug for CVS, hvis man vil suge(/puste)
kode fra(/til) eksisterende CVS repositories. - Men jeg kan absolut
anbefale Subversion, hvis man selv er herre over repository'et: Subversion
er slet ikke så kompliceret at have med at gøre, som man måske
umiddelbart kan få indtryk af (bl.a. grundet dens muligheder for adgang
via Apache/WebDAV).

> Dog ville jeg da meget gerne høre om
> det hvis der var en der havde lyst til at fortælle om Subversion (gerne
> en der har benyttet dem begge).

Jeg har benyttet CVS siden 1999, og nu Subversion i et par måneder - dog
uden at have benyttet branching. Og jeg vil da gerne fortælle lidt om
forskelle og migrerings-issues ved lejlighed.