Re: [MOEDE] Kort eller langt foredrag om SQLite

Peter Makholm skrev:

> Jeg havde for et stykke tid siden brug for noget der var
> mere avanceret end BerkeleyDB (key => value) men jeg gad
> ikke sætte en databaseserver op. Løsningen hed SQLite.
>
> Dette glædelige budskab vil jeg gerne sprede. Spørgsmålet
> er om jeg bare skal satse på at gøre det til et møde med
> småforedrag eller om der er interesse for et noget bredere
> foredrag der nok også ville handle om flade tekstfiler og
> BerkeleyDB?

Jeg synes det vil være fint med et bredere foredrag.  Måske
også med nogle konkrete kodeeksempler som vi kan tage hjem
og lege videre med.

Kan du nå at have et foredrag klar til tirsdag den
12. oktober?

Jacob
--
»Mon ikke der også bor et par engle i Gudhjem?«