Re: [MOEDE] Mødeforslag

Keld Jørn Simonsen <sslug@sslug> writes:

> Der var nogen her på listen der indikerede at ikke alle havde trådløst
> og derfor skulle vi bruge hubs/switche

Det har jeg i hvert fald forsøgt at sige.

> - indikerende at en del skulle bruge trådløst.

Jeg ønskede absolut ikke at indikere at nogen *skulle* bruge trådløst,
blot at nogen *kunne* hvis de af en eller anden grund havde lyst.

.Henrik

--
if the user is truly dumber than you are, he will defeat you by doing
something else so dumb that it never even occurred to you.