Re: [MOEDE] Vserver

David Darville skrev:

> Jeg har sammen med Klavs Klavsen arbejdet lidt på at lave
> et lille foredrag om vserver projektet, og nu mangler vi
> bare en dato hvor vi kan afholde det. Og vi vil godt kunne
> nå at forbedere det sidste til den 12. oktober.

Det lyder fint.  Der har så vidt jeg husker tidligere været
pæn interesse for Vserver, så mon ikke der er det endnu.
Og nu hvor Peter har sat sig på den 14. december, så er den
12. oktober ledig til jer.

Vi skal bare lige finde en mødeansvarlig.  Nogle frivillige?

Hvis I sender et abstract og en titel her til og til
www_admin, så skal jeg nok sørge for at det kommer i
kalenderen.

Jacob
--
»Alle telnet-dæmoner bør aflives«