Re: [MOEDE] Mødeforslag

Claus Larsen skrev:

> Nå, det er en gammel sag kan jeg se :)

Det gør jo ikke noget.  Du og Michael (og hvem der ellers er
interesserede) kan jo eventuelt arrangere en LDAP-BoF til
Linuxforum-BoF-dagen her i efteråret.

> En skam at mødet hvis det blev holdt ikke ligger på
> tvsslug.

Det er ikke så mange møder der bliver optaget.  Men du kan
altid se i kalenderen hvad der har været på programmet.

Jacob
--
»Alle telnet-dæmoner bør aflives«