Re: [MOEDE] mødeforslag

claus,

brugte en del tid paa at faa sat ldap/kerberos5 op, saa raab op, hvis der er noget, jeg kan hjaelpe dig med. ellers er guiden her slet ikke dum:

http://www.bayour.com/LDAPv3-HOWTO.html

/peter

Claus Larsen wrote:
Claus Larsen wrote:

Michael Rasmussen wrote:

Hej ng,

Har udvekslet lidt erfaringer vedrørende ldap

Det vil jeg meget gerne deltage i da jeg selv er ved at sætte ldap op på min server af samme grunde som dine. Hilsen Claus

Nå, det er en gammel sag kan jeg se :)

En skam at mødet hvis det blev holdt ikke ligger på tvsslug.

hilsen Claus