Re: [MOEDE] Printer Tips

I sslug.moede, skrev Johs. Lomholt:
>  Er det muligt, at du kan give mig de rette ord (oplysninger), at sætte ind
>  når CUPS device skal anvendes?  Eller anden form for hjælp til, at få det til
>  at køre?

Denne slags ting debatterer vi normalt på sslug-novice eller
sslug-teknik.

Du vil normalt have et konfigurationsprogram til CUPS kørende på port
631, så hvis du skriver:
http://localhost:631/
i din webbrowser, så har du mulighed for at se status på printeren og
konfigurere den, etc.

Jesper

Follow-up-to, sat til sslug-novice

--