Re: [MOEDE] Kommunikation med PDA'er og mobiltelefoner? (Was: Mødeforslag)

> I det hele taget opsætning og brug af Bluetooth og IrDA til at
> kommunikere med PDA'er og mobiltelefoner.  Men er der nogen der har
> erfaring med det,

Jeg har ikke prøvet at overføre data fra min palm til den bærbare via
IrDA, men jeg ved den bærbare kan se palm'en når den er i nærheden, så
det er næppe noget stort problem.

Jeg har brugt gnokii til at tage en sikkerhedskopi af telefonbogen i min
mobil og til at sende SMS'er fra computeren.

Det kunne jeg godt fortælle lidt om, men det kan næppe tage ret lang tid.

Jeg har ikke haft held til at etablere en internetforbindelse via
IrDA+GPRS, men jeg har heller ikke gjort ret meget for at få det til at
virke.

Hverken computer, telefon eller palm understøtter blåtand, så der har
jeg ikke leget med.

.Henrik

--
Linux overalt! - og det kan kun gå for langsomt!