Re: [NOVICE] Møde for begyndere

Ole Tange wrote:

Der har været snak om at lave et møde (og måske endda en hel
møderække) for begyndere. Hvis du har ideer til hvad et sådant møde
skulle handle om,

Jeg kunne godt ønske mig nogle møder om applikationerne til linux.

F.eks en gennemgang af:

dvd::rip/billedbehandling generelt
oscommerce- den store webshopsucces.

Faktisk tror/gætter jeg at et møde om oscommerce ville trække mange folk til.

Men iøvrigt mener jeg godt at en del af møderne generelt kunne tåle at handle om programapplikationer fremfor administration.

Film og linux er et vanskeligt emne efter min mening.

Hilsen Claus