Re: [MOEDE] optagelse af møder.

On Wed, 5 Jan 2005, Jesper Krogh wrote:

> Hun hedder altså Wange.. :-)
>
> Ja, det kunne da være spændende, det ville dog være bedre, hvis der var
> en der havde erfaring med eksempelvis Kino.

Jeg har en del erfaring med Kino. Jeg ved ikke om jeg kan afse tid til
decideret at holde et foredrag, men jeg vil da gerne være til stede, hvis
min kone giver mig lov. Så kan jeg også vise den lækre integration med en
JogShuttle - det styrer ;-)

Mads

Unix is user-friendly; it's just a little particular about which users it is
friendly to.