Re: [MOEDE] optagelse af møder.

sslug@sslug wrote:

Jeg har en del erfaring med Kino.

Det skulle vel aldrig være dig der har skrevet i linuxbogen om netop video osv?

Som det står skrevet i linuxbogen:

video i linux er ikke trivielt :)

Jeg ved ikke om jeg kan afse tid til
decideret at holde et foredrag, men jeg vil da gerne være til stede, hvis
min kone giver mig lov. Så kan jeg også vise den lækre integration med en JogShuttle - det styrer ;-)

Jeg synes det kunne være rigtigt spændende hvis du ville lave et foredrag indenfor det emne.

Hilsen Claus