Re: [MOEDE] optagelse af møder.

On Thu, 6 Jan 2005, claus Larsen wrote:

> Det skulle vel aldrig være dig der har skrevet i linuxbogen om netop
> video osv?

Jow, det er rigtigt.

> Som det står skrevet i linuxbogen:
>
> video i linux er ikke trivielt :)

Men, det er det værd ;-)

>   Jeg ved ikke om jeg kan afse tid til
>
> Jeg synes det kunne være rigtigt spændende hvis du ville lave et
> foredrag indenfor det emne.

Hmm. Jeg kan nok ikke fortælle så meget andet end det der allerede er
blevet sagt. Med mindre der er nogen der vil vide noget mere om hvordan
man kommer igang med at hacke i kildekoden ;-)

Mads

We can argue this until the cows come home, but let's agree to compromise.
If you're right, you can say "told you so". If I'm right, I can say... well,
whatever Bill allows me to say. Fair enough?
                   - /. comment by Rogerborg on 2002.07.02 on MS Palladium