Re: [MOEDE] optagelse af møder.

Claus wrote:
Jeg vil hermed foreslå at Gitte Vange står i spidsen for et møde om videooptagelser af møder, for folk der gerne vil hjælpe til at at optage sslugmøder.

Målet skulle være at alle "væsentlige"møder optages og lægges ud på tvsslug.

Jeg vil rigtig gerne have gang i videoptagelser af vores møder og rigtig gerne få folk til at bruge TV SSLUG.
I august 2003 (hvis jeg ikke husker helt galt) holdt jeg et foredrag om brugen af TV SSLUG - og så skete der ikke mere. Primært fordi der ikke er nogen der har videoudstyr til at optage møderne (optagelsen fra dette møde ligger i øvrigt online).

Det virker ikke rigtigt det der med at jeg stiller mig op og plaprer om det. Jeg vil meget hellere afholde en workshop agtig ting hvor folk rent faktisk får det prøvet af i praksis.
Men som med så meget andet har jeg ikke tiden til det lige nu.
Find nogle folk der kan filme - så lægger vi en plan.

Hilsen Gitte