Re: [MOEDE] optagelse af møder.

Gitte Wange wrote:
Claus wrote:

I august 2003 (hvis jeg ikke husker helt galt) holdt jeg et foredrag om brugen af TV SSLUG - og så skete der ikke mere. Primært fordi der ikke er nogen der har videoudstyr til at optage møderne (optagelsen fra dette møde ligger i øvrigt online).

Det virker ikke rigtigt det der med at jeg stiller mig op og plaprer om det. Jeg vil meget hellere afholde en workshop agtig ting hvor folk rent faktisk får det prøvet af i praksis.
Men som med så meget andet har jeg ikke tiden til det lige nu.
Find nogle folk der kan filme - så lægger vi en plan.

Jeg har udstyr og kan filme --- men ikke alle møderne :/

Mit ønske er at folk med udstyer kan optage et til to møder årligt hver, og at det er nok til at dække de møder der er egnede til optagelse.

Men så kan det her jo være et opfordring til folk der gerne vil hjælpe til og som har udstyr, til at melde sig til den opgave.

Hilsen Claus