Re: [MOEDE] Referat af møde i aften.

On Mon, 10 Jan 2005, Jesper Krogh wrote:

> Hej Allesammen.
>
> I aften var vi i Symbion til "hyggemøde med vægt på hygge" og det var

> Kristian Vilmann var vildt med ideen om Vis mig din desktop, så det gik
> vi igang med her:
> http://wiki.sslug.dk/Vis_os_din_desktop

Hvis I synes screenshots er sjove, så kan det være at I synes
http://www.challenge.dk/screens/
er sjov ;-)

Eller måske ikke. Der er ihvertfald shots af min desktop fra 1998, 2000,
2002 og 2004. Jeg synes selv det er meget skægt.

Mads

I don't say this lightly. However, I really think that the U.S. no longer
is classifiable as a democracy, but rather as a plutocracy.
                               - H. Peter Anvin