Re: [MOEDE] Referat af møde i aften.

sslug@sslug wrote:
On Mon, 10 Jan 2005, Jesper Krogh wrote:

Hej Allesammen.

I aften var vi i Symbion til "hyggemøde med vægt på hygge" og det var

Kristian Vilmann var vildt med ideen om Vis mig din desktop, så det gik
vi igang med her:
http://wiki.sslug.dk/Vis_os_din_desktop

Hvis I synes screenshots er sjove, så kan det være at I synes http://www.challenge.dk/screens/
er sjov ;-)

Eller måske ikke. Der er ihvertfald shots af min desktop fra 1998, 2000, 2002 og 2004. Jeg synes selv det er meget skægt.

Fedt med lidt historik.
Jeg ville gerne have et screenshot fra min første X. Jeg brugte timer på at få slackware i gang med X, og sammenlignet med hvad vi ser i dag var det jo helt håbløst :)

/kristian