Re: [MOEDE] Referat af møde i aften.

Jesper Krogh <sslug@sslug> writes:

> I aften var vi i Symbion til "hyggemøde med vægt på hygge" og det var
> ganske godt. MamaTux holdt sig dog ikke indenfor de begrænsede 15
> minutter til hendes foredrag, men lod det trække ud i flere *15 minutter
> :-)

Pas på med det. Tirsdags/torsdagsmøderne i Symbion og NBI er ganske
langsom skredet fra også at være meget uformelt til nu egentlige
foredragsaftener.

Hvis vi vil holde en række mandags-symbion-møder tror jeg godt det kan
betale sig hele tiden at sørge for at holde forventningerne til gode
foredrag nede. Selvfølgelig uden at stå med et stopur og fjerne en med
magt når man oberskrider 15 minutter, bare hele tiden have det i
baghovedet.

--
 Peter Makholm     |     Have you ever felt trapped inside a Klein bottle?
 sslug@sslug |