Re: [MOEDE] Referat af møde i aften.

Kristian Vilmann skrev:

> Fedt med lidt historik.
> Jeg ville gerne have et screenshot fra min første X. Jeg brugte timer på
> at få slackware i gang med X, og sammenlignet med hvad vi ser i dag var
> det jo helt håbløst :)

Der er nu nogle af os der stadig er lidt konservative.
Over de sidste ti år er de mest synlige ændringer af min
skrivebordsopsætning at jeg har skiftet farver en enkelt
gang (til nogle der er blidere ved mine øjne), og at jeg har
smidt kassen med oversigten over mine virtuelle skriveborde
ud (jeg ved hvad jeg har hvor).

Jacob
--
»Debian virker og livet er ikke lenger så "spennende".«
                                              -- Jim Oksvold