Re: [MOEDE] Referat af møde i aften.

Gitte Wange <sslug@sslug> writes:

> Der var nu ikke så meget foredrag over det - det var mere end "Ka man
> det her med denneher dims" spørge ting.

Jeg var der ikke, så læg ikke for meget i det.

Jeg har bare lidt på fornemelsen at forventningsniveauet nærmest et
steget eksponentielt til tirsdag/torsdags-møderne fra netop at være få
slides på 15 minutter til at være 2*45 minutters foredrag.

--
 Peter Makholm     |        One thing you do is prevent good software from
 sslug@sslug |      being written. Who can afford to do professional