Re: [MOEDE] Experimenter med dit accesspoint

Ole Tange wrote:
> Det er ved at være længe siden, at jeg sidst var med til en workshop,
> hvor man kunne rode med sit linuxbaserede accesspoint.
>
> Skulle vi ikke holde det igen en aften?
>
> Til de, der endnu ikke har købt et access point, kan ASUS WL-500g
> Premium anbefales. Den har 2 USB porte, 32 MB RAM, 8 MB flash - og så
> synes fruen ikke den er så grim som den blå Linksys.

Jeg kan ikke anbefale ASUS WL-500g Premium. Jeg købte en her i sommers,
da jeg var til The Camp, men måtte returnere den, da den ikke fungerede
ordentligt.

Når man kørte TOR-server i den, crashede den efter ganske få minutter.
Jeg har talt med nogen fra Frefunk (i Tyskland), og har fået at vide at
det er en hardware fejl på enheden (noget med nogle registre på cpu-en).
Problemet kommer vidst kun til udtryk, hvis man belaster den lidt hårdt.
Jeg fik at vide at man havde prøvet på OpenWRT projektet at programmere
sig ud af det, så måske er det blevet bedre nu.

--
Vh. Georg Sluyterman

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2008-02-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]