Re: [MOEDE] Experimenter med dit accesspoint

On Tue, Jan 15, 2008 at 05:08:14PM +0100, Ole Tange wrote:
> Det er ved at være længe siden, at jeg sidst var med til en workshop,
> hvor man kunne rode med sit linuxbaserede accesspoint.
>
> Skulle vi ikke holde det igen en aften?

Helt klart

> Til de, der endnu ikke har købt et access point, kan ASUS WL-500g
> Premium anbefales. Den har 2 USB porte, 32 MB RAM, 8 MB flash - og så
> synes fruen ikke den er så grim som den blå Linksys.

Lyder som en udmærket ide, jeg har et projet hvor jeg skal bruge et
accesspoint , som ikke bruger meget strøm. Det skal kobles sammen med et
usb camera, et 12V batteri og en stak solceller. Så ovenstående kunne
være en mulighed.

/kallenberg

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2008-02-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]