Re: [MOEDE] Linuxdag på Christiansborg

Jacob Bunk Nielsen <sslug@sslug> writes:

> Rimelig holdning at have.
>
> Jeg har ikke kigget i ODT-filen, men er det ikke bare at vælge "Gem som
> HTML" eller lignende i OpenOffice for at få tingene stillet op rimeligt
> på række?
>
> Det er jeg da villig til at prøve senere i dag.

Det prøvede jeg så. Det hjalp ikke meget.

Jeg er ikke normalt OpenOffice-bruger på andet end meget lavt niveau, så
jeg orker ikke at forsøge at kæmpe med dens defekte HTML-eksport
funktion. Men hvis nogen skulle have lyst, så ligger der på
http://flof.dk/~jbn/linuxdag/ en version af ODT-filen, hvor programmet
står pænt i HTML-udgaven, men hvor resten til gengæld står grimt.

Jeg har bare puttet programmet ind i en tabel.

Den eksporterede HTML-fil ligger der også - mest til skræk og advarsel.

--
Jacob - www.bunk.cc