Re: [MOEDE] Linuxdag på Christiansborg

"Jan Hertel" <sslug@sslug> writes:

> Det foreløbige program for "Linuxdag på Christiansborg" kan ses på
>
>  http://linuxdag.googlepages.com/program20080528
>
> Kommentarer og forslag, etc. må meget gerne gives her inden torsdag
> aften den 8. maj 2008.

Først og fremmest; Rigtig godt initiativ!

Jeg håber at I kommer med feedback til os andre når I har afholdt
arrangementet.

Dernæst, så var jeg lidt skuffet over at se forskelligt indhold når jeg
ville se programmet i HTML og PDF. PDF'en virkede fint, mens
HTML-udgaven gav mig en eller anden mere eller mindre indholdsløs side
hos klid.dk.

--
Jacob - www.bunk.cc