Re: [MOEDE] Linuxdag på Christiansborg

Georg Sluyterman skrev:

>  Jeg synes ikke det virker så godt at man kommer ind på en KLID-side for at
> tilmelde sig eller for at se kalenderen i html (php). Det bør være
> integreret i den eksisterende side.

Siden kører på Google (af økonomiske grunde), og jeg er ikke bekendt
med, at der umiddelbart er et tilmeldingsmodul dér eller det kan
indsættes. Vi genbruger, hvad vi umiddelbart har adgang til og ikke
skal bruge for megen tid på at sætte op/programmere. Da programmet for
Linuxdag på Christiansborg ikke er endeligt, er der ikke en
html-udgave. Html dokumenter kan selvfølgelig integreres i den
eksisterende side. Det forsøges rettet til snarest.

Konkrete (bedre) løsninger er velkomne (hvis vi kan overkomme at
implementere dem).

>  Ellers et godt initiativ.

Mange tak.

--