Re: [MOEDE] Linuxdag på Christiansborg

9. maj. 2008 14.38 skrev Jacob Bunk Nielsen <sslug@sslug>:

> Rimelig holdning at have.
>
> Jeg har ikke kigget i ODT-filen, men er det ikke bare at vælge "Gem som
> HTML" eller lignende i OpenOffice for at få tingene stillet op rimeligt
> på række?

Det er netop (næsten) det vi gør - det burde jeg have skrevet - med
det resultat du ser? Der er fnidder med to billeder foroven (så derfor
er det ændret) og teksten skrider vist nok også.

> Det er jeg da villig til at prøve senere i dag.

Det skal gøres flere gange endnu inden dagen ("den sidste udgave er
den endelige"). Hvis du kan lave en opskrift, så det "bare er et
stykke kage", vil det da hjælpe noget (på tidspresset og
-prioriteringen).

Hvis det kræver mere, er det for meget, og vi kan nok ikke overkomme det.

--
/Jan