Re: [MOEDE] Noter om møde på CBS om Software Freedom Day 20. sept

Keld Jørn Simonsen wrote:
> Kelds noter fra møde på CBS 2008-08-20

> 20. sept
> vi laver foredrag og demo.
>
> mulige foredragi og talere
> frit programmel - pusling
> linux - ole tange
> ooffice - leif lodahl
> firefox - mozilla danmark
> gimp - john andreasn
> eee
> keld tager kontakt til talere
>
> hjælpere, zepto, asus, linuxshoplen, expert, dell
>
> vi gør det på cbs
> phillip ringer til cbs
> det holdes 12-16
> [...]

Jeg kom til at tænke på at vi måske trods alt bør have nogle medier at give
interesserede folk med hjem.

Jeg kan muligvis skaffe nogle openSUSE promo-dvd'er.

Skal vi forsøge os med Ubuntu shipit? Sidste år fik vi 25 cd'er..

Skal vi have gang i hjemmebrænderiet? Eller måske bare hente nogle ISO'er og
brænde "on-demand". SSLUG (Anders? Jesper?) må ligge inde med medier som vi
købte ifm. kulturnatten sidste år.

Vi fik i øvrigt heller ikke afsluttet tankerækken omkring opfølgende
installparty relativt kort tid efter.