Fra: Ole Tange <sslug@sslug>
Dato: 8. aug. 2008 15.57
Emne: [BESTYRELSEN] Re: Udkast: Invitation til møde om den fremtidige
administration af .dk-domænet
Til: sslug@sslug, sslug@sslug, sslug@sslug, sslug@sslug

On 8/8/08, Ole Tange <sslug@sslug> wrote:

>  Det møde finder sted på tordag (altså den 14. august). I er meget
>  velkomne til at være med at arrangere det, eller til blot at invitere
>  jeres medlemmer.

Det går lige op for mig, at jeg ikke har givet jer
handlingsinformation. Hvis I vil være med til at arrangere, så skal
sslug@sslug vide det senest søndag aften kl. 19. Vi vil så
sende en endelig invitation ud med navnene på arrangørerne.

Vi vil desuden gerne vide, om I vil invitere jeres medlemmer, og om I
har ændringsforslag til flg. udkast:

- o -

DIFO og dotDK har budt på administrationen af .dk-domænet. dotDK har
vundet udbudet, men kun hvis de får internetsamfundets opbakning.

Vi har inviteret Mads Bryde Andersen (DIFO) og Kim Viborg Andersen (dotDK).

Kom og hør hvad dotDK og DIFO vil tilbyde i fremtiden i
administrationen af .dk-domænet. Efter DIFO og dotDK har præsenteret
deres bud, vil der være rig mulighed for at stille spørgsmål.

Mødet finder sted:

Torsdag, den 14. august 2008 kl. 19

i:

<<lokale endnu ikke bekræftet>>