hvordan sætter jeg netscape til at læse IMAP - og hvordan skal fetchmail configureres ?

Hej Sslug'er

Jeg vil forsøge at lægge alle mine mail ned i et standart directory - og
så fra dette directory læse mine mails - om det er med netscape eller
pine ,eller et andet program ?
Jeg har bare problemer med at forstå hvordan jeg præsist skal sætte min
fetchmail op, (og imap).
Hvis der er nogle der har fået sat et vil jeg meget gerene hører hvordan

vh

Jan Johnsen