Re: [NOVICE] Corel Linux CD-rom

On Sat, Jul 01, 2000 at 01:06:36 +0200, Mogens Jæger wrote:

> Hvad med at prøve Staroffice 5.2 - der er dansk stavekontrol - dansk i det hele
> taget.

Jeg er udmærket tilfreds med SO 5.1 (og 5.2 når jeg får tid til download)
Men nu har jeg 4 PC'ere med Linux (nogle kombineret Linux/win) og der er
plads til lidt forskelligt.
Men jeg har en Corel WP 8 Office Suite (win) og Novel Office ,
så jeg kunne godt tænke mig en Corell Office 2000 (linux) der er kompatibel.
Jeg har prøvet beta versionen, som dog var lidt "tung" i testudgaven,
men ellers ok. Derfor leder jeg efter den i linux version inkl. Corel 1.1/int
som skulle følge med.
Jeg syntes at det er godt at der er kommet udmærkede office programmer
til Linux. Jeg har også en ældre Applix som er meget god til "små" PC'ere
som f.eks. 486'ere eller P100'ere.