Re: [NOVICE] Apache for 4 gang

vi forsætter!!

nu køre apache jo men php etc...

når man installere php står der i INSTALL filen at man skal have to modules:
httpd_core.c og  mod_so.c
jeg mangle mod_so.c hvordan installere jeg det?

når jeg skriver adresser på et php doc så prøver den bare at downloade
dokumentet
er det noget med det modules jeg mangler

hvis jeg åbner lynx så siger den:
application/x-httpd-php3 D)Download, or C)cancel

--

Med Venlig Hilsen
Christian Precht Jensen