Re: [NOVICE] Virus

Allan Olesen wrote:

> Hvis Linux bliver udbredt, vil pøbelen kræve det, så de kan sende små
> sjove programmer til hinanden og køre dem direkte fra mail-programmet.
> Jeg er forfærdet over at se, hvor mange tilsendte .exe-filer, folk
> uden videre kører på min arbejdsplads (hvor man ellers på andre
> områder har et hysterisk forhold til edb-sikkerhed).

Det er jo stadigvæk et problem folk har, og ikke
operativsystemet/programmet/whatever. Kan vi ikke recompilere dem? :-)

Selvfølgelig vil folk trække problemerne med sig... Så må *man* bare
bruge programmer som ikke understøtter det.. (Hvem er man? :-)

--
-Simon (sslug@sslug) - http://localghost.net/

The idea is to die young as late as possible.
		-- Ashley Montagu