Re: [NOVICE] Virus

On Sun, 02 Jul 2000 01:16:22 +0200, Simon <sslug@sslug>
wrote:

>Det er jo stadigvæk et problem folk har, og ikke
>operativsystemet/programmet/whatever. Kan vi ikke recompilere dem? :-)

Det kan du sige om alle computervira.

Så når man påstår, at et operativsystem er bedre beskyttet mod virus,
må det jo betyde, at dette operativsystem bedre er i stand til at
beskytte brugeren mod sin egen dumhed.

Det mener jeg ikke, at Linux ville have været i tilfældet ILOVEYOU.

--
Allan Olesen, Lunderskov
Postet fra Agent - den bedste newsreader til Linux.