Re: [NOVICE] ISDN i Linux igen?

On Sun, Jul 02, 2000 at 13:28:25 -0700, Anders Nielsen wrote:

> Jo jeg har prøvet at lave en profil i Diva'en som angivet i artiklen på
> www.sslug.dk
>
> Men jeg får ikke en CONNECT jeg får kun disse mærkelig tegn ~!?~# (eller
> noget lign.)

Dvs. efter ATDTnnnnn så kommer der ikke noget "CONNECT" ?

Kan du se om AT&V eller lignende der lister opsætning af modemet
har noget specielt mht. svar koder ?

Er den en special-version af Eicon Diva ?

Kan det tænkes at du køre med forkert hastighed i minicom så den
skifter hastighed når du får forbindelse ?