swat vil ikke starte

Hej gruppe

Da jeg ville starte swat op fik jeg følgende fejlmeddelser:

1.
   Warning: the following hosts are unknown:

               home.netscape.com
	     home6.netscape.com
	     internic.net

Men den skal jo ikke i kontakt med disse server. Så hvordan fjerner jeg
dette?

2.
   Netscape is unable to locate the server keyword.netscape.com
   Please check the server name and try again.

Hvor tjekker jeg dette server navn?

Jeg har kaldt min linux pc LINUX i hostname og i domain linux

Jette Isaksen