Fra: sslug@sslug [mailto:sslug@sslug
vegne af Christian Precht Jensen
Sendt: 2. juli 2000 17:56
Til: sslug@sslug
Emne: Re: [NOVICE] swat vil ikke starte

Det har intet med SWAT at gøre
swat er et ekstra ram lager på din harddisk, intet med netscape

Jette Isaksen wrote:

> Hej gruppe
>
> Da jeg ville starte swat op fik jeg følgende fejlmeddelser:
>
> 1.
>    Warning: the following hosts are unknown:
>
>                home.netscape.com
>              home6.netscape.com
>              internic.net
>
> Men den skal jo ikke i kontakt med disse server. Så hvordan fjerner jeg
> dette?

> 2.
>    Netscape is unable to locate the server keyword.netscape.com
>    Please check the server name and try again.
>
> Hvor tjekker jeg dette server navn?

> [...]

Det er fordi du mangler en DNS-server
hvis du ikke har fast internet vil netscape søge efter netscapes DNS
servere

løsning:
Lev med det!, nemmest
Sæt en DNS-server op, lidt bøvlet
Sæt en proxy-server op, nemmere, se http://www.sslug.dk/linuxbog/

der mangler lidt oplysninger, for at man ved hvad virker
har du fast internet
skal du på internettet med din maskine

Med Venlig Hilsen
Christian Precht Jensen