Leder efter Speaker i ISDN

Hej Hoveder.
Jeg har nu prøvet forgæves at sætte mit modem op!!!!!
Jeg harf fulgt med i alle andres spørgsmål omkring isdn i linux.
Jeg kan ikke finde ud af at slå min højtaler fra, hvilket jeg har ladet mig fortælle er problemet.
Når forbindelsen skal etableres begynder den at lede efter 'Speakers' og en af jer sagde at problemet var at mit modem ikke gjorde det automatisk( Det gjorde hans )
Hvor kan jeg slå denne fra???
MVH
Paw