route - hvordan?

Jeg har netop fået sat en linux-server (Mandrake 7.1) op derhjemme, med det
formål at forbinde min Win2000/Linux pc til nettet via ADSL.

Nu er mit problem at jeg ikke kan få hul igennem fra min Win2000 pc til
internettet.
Dvs. ved ping får jeg oplyst en IP-adresse på den server jeg forsøger at
pinge, men der kommer ingen pakker igennem.
Jeg formoder derfor at DHCPD og DNS på serveren er kørende, men at der er
noget galt med opsætningen af ROUTED. Hvor og hvordan sætter jeg routning op?

(jeg har 2 netkort - et til ADSL/internet og et til LAN)

Any ideas?

Flemming

Get free email and a permanent address at http://www.netaddress.com/?N=1