Re: [NOVICE] ISDN i Linux igen?

Anders Nielsen wrote:
> Hej
>
> Det virker stadig ik......får stadig det samme
>
> Jeg har prøvet med nogle af de chatscripts/ppp log on/of scripts i artiklen
> på sslug men det ser ikke rigtig ud til at modemet/TA'en reagerer på det
>
> Hvorfor skal det være så bøvlet?

Hvis du prøver med kppp, kan du lige kigge på min kppprc fil, som fungerer
med get2net og Eicon Diva og sammenligne med din egen.

Med venlig hilsen
David List

-----kppprc-----

# KDE Config File
[Account0]
TotalBytes=0
AutoName=0
ExDNSDisabled=0
ScriptArguments=
AccountingEnabled=0
Phonenumber=<UDBYDERS_NUMMER>
IPAddr=0.0.0.0
TotalCosts=
Name=<FORBINDELSENS_NAVN>
Domain=
VolumeAccountingEnabled=0
pppdArguments=
BeforeDisconnect=
Password=<MIT_PASSWORD>
Command=
ScriptCommands=
Authentication=1
SubnetMask=0.0.0.0
DNS=<UDBYDERS_NAVNESERVER1,UDBYDERS_NAVNESERVER2>
AccountingFile=
DefaultRoute=1
Username=<MIT_BRUGERNAVN>
StorePassword=1